# #

28 Νοε 2014

Ο συνταξιούχος καθηγητής που ξεφτίλισε την Ασημακοπούλου














ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ
Ένας συνταξιούχος καθηγητής, έβαλε δύσκολα στην εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ, Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου, σε χθεσινή τηλεοπτική εκπομπή, θέτοντας σαφή ερωτήματα που έκαναν την βουλευτή της ΝΔ να χάσει τα λόγια της. 
Συγκεκριμένα, ο συνταξιούχος καθηγητής, Κωνσταντίνος Σιδέρης, ξεκίνησε την αρχική του ερώτηση λέγοντας ότι «είπατε για οικονομία, καταστρεπτική, χρωστάμε… Η ερώτησή μου είναι πόσα χρωστάμε, που τα χρωστάμε, γιατί τα πήραμε και τι τα κάναμε;». Η ερώτηση δυσκόλεψε την εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ, η οποία τόνισε «να το δούμε διαχρονικά αυτό. Γιατί δανειζόμασταν;», με τον καθηγητή να της απαντά «πρόβλημα δικό σας. Να ρωτήσετε τους εαυτούς σας. Παρακαλώ».
Η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, προσπάθησε εκ νέου να απαντήσει λέγοντας ότι «αυτή την στιγμή που έχουμε δανειστεί και νέα χρήματα…», για να την διακόψει εκ νέου ο καθηγητής ρωτώντας «πόσα;», με την εκπρόσωπο Τύπου να έρχεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση και να λέει ότι ...
«το θέμα είναι ποια νοοτροπία μας έφερε στο να χρειαζόμαστε δανεικά και ποια θα μας βγάλει στην επόμενη ημέρα. Θέλετε να κάνετε μια παρελθοντική απόδοση ευθυνών; Δικαίωμά σας», ενώ στην συνέχεια επικαλέστηκε ότι είναι καινούριο στέλεχος στην παράταξη της ΝΔ, αλλά η παράταξη, γενικώς και αορίστως, «κάνει την αυτοκριτική της και για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δέχεται και αυτή ότι έχει κάνει λάθη».
Ο Κωνσταντίνος Σιδέρης, διέκοψε εκ νέου, καθώς έβλεπε ότι η εκπρόσωπος Τύπου δεν του έδινε απάντηση στα ερωτήματά του, λέγοντας ότι «Τι έχει κάνει; Εμένα μου πήραν τη μπουκιά από το στόμα, η κυβέρνηση και μου λέτε τώρα αυτά που μου λέτε; Απαντήστε μου παρακαλώ», με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να λέει «γιατί άλλο πράγμα να σας απαντήσω; Γιατί κόπηκε η σύνταξή σας; Η σύνταξή σας κόπηκε γιατί η χώρα κόντεψε να χρεοκοπήσει», με τον καθηγητή να ρωτά εκ νέου «Γιατί (κόντεψε να χρεοκοπήσει); Ποιος φταίει;», με την εκπρόσωπο Τύπου να απαντά «γιατί ζούσε σε ένα καθεστώς και μια νοοτροπία… Τι θέλετε να σας πω; Να σηκώσω το δάχτυλο;», ενώ ο καθηγητής επανήλθε «Όχι. Πέστε μου πόσα λεφτά πήραμε, από πού τα πήραμε, γιατί τα πήραμε και τι τα κάναμε;».
«Θέλετε να σας κάνω μια ιστορική αναδρομή του χρέους;», σημείωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, για να της απαντήσει ο καθηγητής ότι «ακούστε. Δεν θέλω αναδρομή. Αριθμούς. Πόσα χρωστάμε αυτή την στιγμή;», με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να δυσφορεί και να λέει «κάπου θέλετε να καταλήξετε. Ποιο είναι αυτό, το οποίο θέλετε;», για να επαναλάβει ο Κωνσταντίνος Σιδέρης «πόσα χρωστάμε;». «Χρωστάμε 350 δις. Τι θέλετε ακριβώς;», τόνισε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, για να ξαναρωτήσει ο συνταξιούχος «από πού τα πήραμε;». «Τα δανειστήκαμε», η απάντηση της εκπροσώπου. «Από πού;», η νέα ερώτηση. «Από τις αγορές παλαιότερα, από τους εταίρους μας τώρα», η νέα απάντηση.
«Ποιες είναι οι αγορές; Δεν έχουν όνομα;», η νέα ερώτηση του καθηγητή, με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να απαντά με το απίστευτο «όχι, δεν έχουν όνομα. Κάπου προσπαθείτε να καταλήξετε», με τον Κωνσταντίνο Σιδέρη να απαντά «δεν προσπαθώ. Σας λέω συγκεκριμένες ερωτήσεις. Αυτά τα 350 δις. που πήραμε…», με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να λέει «και πρέπει να τα ξελπληρώσουμε», για να συνεχίσει ο συνταξιούχος «τι τα κάναμε;», με την εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ να λέει «τι ρωτάτε; Ειλικρινά προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας».
«Με αυτά τα χρήματα χρηματοδοτούσαμε παροχές και άσκοπα πράγματα», άρχισε να λέει η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, για να την διακόψει ο καθηγητής λέγοντας «ποιες παροχές;» και την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να ξαναλέει «τι με ρωτάτε κ. Σιδέρη; Διευκολύντε με. Τι ακριβώς θέλετε να συζητήσουμε;». Ο συνταξιούχος καθηγητής απάντησε ξανά ότι «Να μου πείτε τα λεφτά που πήραμε τι τα κάναμε. Αυτό», με την εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ να λέει «τα κάναμε συντάξεις, μισθούς στο Δημόσιο, τα κάναμε Παιδεία…», για να την διακόψει εκ νέου και να πει στην εκπρόσωπο «δηλαδή την σύνταξη την δική μου την δώσατε από δανεικά;», με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να απαντά «ναι, όταν υπήρχε έλλειμμα στον κρατικό προϋπολογισμό…», για να διακοπεί ξανά από τον Κωνσταντίνο Σιδέρη, ο οποίος απάντησε ότι «τα έχω πληρώσει αυτά κυρία μου» και την εκπρόσωπο της ΝΔ να απαντά «εντάξει. κάποια ανταποδοτικά ναι» και τον συνταξιούχοι να λέει ότι «ήρθατε και μου τα φάγατε. Τίποτε δεν μου απαντήσατε. Εσείς με την πολιτική σας προκαλέσατε την κρίση. Δεν έχει ονόματα ο πολιτικός κόσμος;», με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να μην θέλει να απαντήσει παρά μόνο ότι η παράταξη «κάνει την αυτοκριτική της».
«Τι έκανε η παράταξή σας από τότε που ήρθε ο κ. Σαμαράς. Πείτε μου μια επένδυση αυτά τα δύο χρόνια. Συγκεκριμένη επένδυση που να έχει αποδώσει για τον ελληνικό λαό και για εμένα», τόνισε ο συνταξιούχος καθηγητής, για να του απαντήσει η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ ότι «θα σας δώσω εδώ, μου έχουν ετοιμάσει ένα υπόμνημα με όλες τις επενδύσεις που έχουν γίνει τα δύο τελευταία χρόνια και πόσα χρήματα έχουν μπει στην χώρα». Ο καθηγητής τόνισε ότι «δεν θέλω να μου το δώσετε. Πείτε εδώ τώρα», με την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να λέει ότι «νομίζω ότι εκφράζετε τον θυμό σας για τα προσωπικά σας που έχουν βρει εσάς και άλλους Έλληνες».
«Ποια προσωπικά; Λάθος κάνετε. Θέλετε να μιλήσουμε για τα εθνικά θέματα; Τι κάνατε για τις προκλήσεις της Τουρκίας; Εσείς κάνατε (τις συζητήσεις) την Κύπρο; Ας μην ήταν οι Εβραίοι και θα την κάνατε την Κύπρο, προς τιμή τους», με την εκπρόσψπο Τύπου της ΝΔ να απαντά «δεν είμαι απολύτως σίγουρη ότι καταλαβαίνω τι λέτε». «Μη καταλαβαίνετε. Πείτε μου για τα Σκόπια τι κάνετε;» και την Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου να απαντά «εθνική πολιτική» και τον καθηγητή να απαντά «Βόρεια Μακεδονία. Έτσι λέτε» και την εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ να απαντά «ναι, ωραία. Άλλο;».
Η συζήτηση ανάμεσα στους δύο έληξε με τον συνταξιούχο καθηγητή να απαντά «τίποτα. Δεν μου απαντήσατε σε τίποτα» και την εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ να λέει «δεν θέλετε απαντήσεις κ. Σιδέρη. Λυπάμαι που σας το λέω. Θέλετε να εκτονωθείτε. Κατανοητό. Και τα δικά σας θέματα θα λυθούν» και τον Κωνσταντίνο Σιδέρη να απαντά εκ νέου «κατά την γνώμη σας. Δεν μου απαντήσατε σε τίποτα».
Δείτε το video από το enikos.gr:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.