# #

30 Απρ 2013

Υπάρχουν πολλοί που δε μπορούν να ζήσουν παρά μόνο με ρουσφέτια




- Κοίτα, οι δουλειές δεν πάνε καλά τώρα τελευταία - και πώς να πάνε άλλωστε αφού το έχω ρίξει στα ρουσφέτια αντί να κοιτάζω την καπιταλιστική έστω ανάπτυξη; 
Οπότε θα σου δώσω δουλειά με κανά τεσσάρι-πεντάρι κατοστάρικα το μήνα το πολύ, εντάξει;
-Ναι πολυχρονεμένε μου πασά, σε ευχαριστώ πολύ. Αρκεί που με σκέφτεσαι και μου δίνεις δουλειά!

-Ε τι να κάνω, έχω μεγάλη καρδιά για τους ψηφοφόρους μου - και ευτυχώς υπάρχουν ακόμα πολύ τέτοιοι, έχουμε φροντίσει εμείς για αυτό, διαπλάθοντας μια ολόκληρη στρατιά από ανθρώπους που ούτε ιδιαίτερη εκπαίδευση έχουν για να ανταπεξέλθουν στην αγορά εργασίας (έχουμε φροντίσει εμείς γι' αυτό, ξαναλέω), και ούτε θέλουν, ούτε μπορούν να ζήσουν μόνοι τους, χωρίς εμάς. Οπότε ότι και να κάνουμε, όσο και μεγάλη να είναι η ζημιά για τος υπόλοιπους, οι άνθρωποι αυτοί είναι πλήρως εξαρτημένοι από εμάς, και σα σκουλήκια θα ...
έρθουν στο γραφείο μας, θα ικετέψουν για δουλειά και θα μας φιλήσουν και το χέρι όταν τους δώσουμε ένα χαρτζιλίκι.

-Ναι, ναι, ότι πεις εσύ, σε ευχαριστώ αφέντη μου. Βέβαια θα ζήσω φτωχός, και επίσης έχασα και ένα σωρό φίλους που μετανάστευσαν ή μεταναστεύουν για να βρουν μια δουλειά αλλού, αλλά εντάξει, τι θα έκανα χωρίς εσένα;

-Μα και εγώ τι θα έκανα χωρίς εσένα. Αφού εκτός από ρουσφέτια και κάτι τέτοια δε ξέρω να κάνω και τίποτα άλλο. Τέλος πάντων, φίλα μου το χέρι τώρα και μη με κουράζεις άλλο. Έχω να υπογράψω και κάτι μέτρα για να ισοπεδώσω κι άλλο, υγεία, εκπαίδευση, μισθούς, δικαιώματα, κτλ, και παράλληλα έχω και ένα σωρό ακόμα απελπισμένους ρουσφετολόγους όπως εσύ να με περιμένουν. Είναι πολύ κουραστική η ζωή μου. Άσε που τώρα με αυτά που κάνουμε, έχει αυξηθεί η πελατεία μας, διότι έχουμε συρρικνώσει τόσο τις θέσεις εργασίας στην αγορά, που πολλοί άνθρωποι που πριν δεν έρχονταν σε εμάς, τώρα...έρχονται κι αυτοί, διότι αδυνατούν να βρουν δουλειά μόνοι τους όπως έκαναν πρώτα. Οπότε καταλήγουν και αυτοί σκουλήκια σαν εσένα να παρακαλάνε για ένα ρουσφέτι.

-Ναι αφεντικό, συγνώμη τότε που εγώ ο ταπεινός δούλος σου σου τρώω το χρόνο και σε ευχαριστώ! Σε αφήνω τώρα να συνεχίσεις τη δουλειά σου, μη σε αποσπώ από το έργο σου.
Έτσι μπράβο, άντε τώρα σαν καλό παιδί, και πάρε και ένα χαράτσι δώρο από εμένα για να μην ξεχνιόμαστε.
-Ευχαριστώ, ευχαριστώ, από εσένα να είναι και ότι να' ναι, εγώ εσένα θα ψηφίζω for ever and ever.

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί διάταξη του πολυνομοσχεδίου το οποίο υπερψηφίστηκε την Κυριακή το βράδυ, καθώς αυτή θέτει εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ επικείμενες ολιγόμηνες προσλήψεις ανέργων στους δήμους και στις περιφέρειες. Στο tvxs.gr: Γ.Ραγκούσης: Από τη μία εξαγγέλλουν απολύσεις στο Δημόσιο και από την άλλη συνεχίζουν τα ρουσφέτια • Γ.Κατρούγκαλος: Δεκτικό παρεμβάσεων το γνωστό από τα παλιά καθεστώς προσλήψεων τύπου stage • ΑΔΕΔΥ: «Όχι» σε νέα ομηρεία συμβασιούχων • ΠΑΣΟΚ: Δεν είναι έτσι • ΔΗΜΑΡ: Το ενέκρινε και η task force

«Αναφέρονται σε δήθεν έλεγχο της νομιμότητας από το ΑΣΕΠ, ενώ έχουν φροντίσει με ρητή διάταξη, στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο, να εξουδετερώσουν το ΑΣΕΠ εντάσσοντας τις προσλήψεις αυτές στον κατάλογο των εξαιρέσεων του Ν.2190!», υπογραμμίζει ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, σχολιάζοντας τη ρύθμιση η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο πρότασης του ΠΑΣΟΚ για την ανάσχεση της ανεργίας και προβλέπει ολιγόμηνη απασχόληση στην τοπική αυτοδιοίκηση.
  
Επισημαίνοντας τον κίνδυνο αναβίωσης πρακτικών του πρόσφατου παρελθόντος, κατά τις οποίες το κομματικό πελατειακό σύστημα εκμεταλλευόταν την αδυναμία πολιτών που αναζητούσαν εργασία, δημιουργώντας παροδικές ρουσφετολογικές θέσεις εργασίας χωρίς προοπτική και πραγματικό κοινωνικό όφελος, χαρακτηρίζει στο tvxs.gr ψευδή τον ισχυρισμό της Ιπποκράτους ότι η διαδικασία θα κινηθεί υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.