# #

4 Ιουν 2012

- Αχ, γιατρέ μου... Με τίτλο..."Το πηγάδι"!!!


Πάει μια μέρα ένας σ' έναν σεξολόγο επειδή είχε το εξής πρόβλημα: 


Κάθε φορά που έκανε σεξ με τη γυναίκα του εκείνη ξεσπούσε σε κλάματα.
 
- Φέρ' την αύριο από εδώ να την εξετάσουμε, του λέει ο γιατρός. 
Έτσι, την επόμενη μέρα, νά' σου η γυναίκα στο ιατρείο. 






- Γιατί κλαίτε, κυρία μου; ρωτάει όλο απορία ο γιατρός. 
- Δεν ξέρω γιατρέ μου! Εκεί που κάνουμε έρωτα, κλαίω. 
- Για να κάνουμε μια εξέταση. Βγάλτε τα ρούχα σας. 
Γδύνεται αυτή, την ξαπλώνει, την εξετάζει αλλά δεν κατάφερε να βγάλει κανένα συμπέρασμα. 
- Δυστυχώς κυρία μου δεν μπορώ να καταλάβω τι σας συμβαίνει! Μόνο αν δοκιμάσω και εγώ θα καταλάβω. 


- Εντάξει, γιατρέ μου, να δούμε επιτέλους τι φταίει. 
Ξεκινάει ο γιατρός:
- Αχ, γιατρέ μου...

Δεν καταλαβαίνω τίποτα! Πιο μέσα! 
Πιο μέσα ο γιατρός. 
- Αχ, γιατρέ! Τί είναι αυτό! Ακόμα πιο μέσα! 
Ακόμα πιο μέσα ο γιατρός. Μετά από λίγο: 
- Αχ, γιατρέ μου! Κι άλλο μέσα! 
Απεγνωσμένος ο γιατρός: 
- Ε, δεν μπορώ άλλο πιο μέσα, κυρά μου. 
Και η γυναίκα: 
- Ουαααααα! Ουααααα!


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.