# #

5 Μαΐ 2012

Έλληνα άκου με...




Εσύ που σκέφτεσαι να πας την Κυριακή να ψηφίσεις
ΠΑΣΟΚ & ΝΔ, εμένα με σκέφτηκες ;

Σκέφτηκες ότι δεν έχεις το δικαίωμα να με καταδικάσεις σε ένα αύριο ...
χωρίς ελπίδα;
χωρίς όνειρα;
χωρίς αξιοπρέπεια;
χωρίς προοπτική;
χωρίς πατρίδα;

Ναι είμαι πολύ ...μικρός για να σου πω εγώ τι να ψηφίσεις.
Κοίτα με, είμαι τόσο δα μικρούλης, μα άκου σε παρακαλώ την κραυγή αγωνίας μου.

Πήγαινε να ψηφίσεις την Κυριακή και να θυμάσαι ότι εσύ αποφασίζεις για το μέλλον όλων των Ελληνόπουλων, μη μας παραδώσεις σε αυτούς που μαυρίζουν σήμερα την ψυχή της Ελλάδας, μη μας στερήσεις αυτά που αξίζουμε !!!



ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ Λ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν πως σε πιστεύουν, σ' αγαπούν και πώς σε θένε

Έχε το νου σου στο παιδί, κλείσε την πόρτα με κλειδί ψέματα λένε
 

Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί, λογάδες και γραμματικοί για να σε πείσουν
 

Έχε το νου σου στο παιδί κλείσε την πόρτα με κλειδί, θα σε πουλήσουν
 

Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί που θα 'χει σβήσει το κερί  στην καταιγίδα
 

Υπερασπίσου το παιδί γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.